Dagbog Team No Name, SEP, Dino og Odin D.27.03.15

Beretning fra Team Dino:
super fiskeri på møn (40 meteren ) i dag, det bliv en dag hvor der blev landet mange store fisk derude. Den største til mig i dag var
14,34 kg så jeg fik lige lavet en ny pr.
Fik fisk fra 75 fod til overfladen og de hugget stort set på alt også gummi dyr. Ja så fik jeg også prøvet og knække en flasher i et lakse hug, hvordan det kunne ske fatter jeg ikke lige.

M.V.H Peter

I

Beretning fra Team No Name:
Igen godt fiskeri på møn. Denne dag blev der landet mange fine fisk mellem 14 og 15 kg. Desværre sejlede vi uden om de store men skal da ikke klage for fik nogle stykker op til knap 11 kg. I Havnen så vi en 17-18 kgs laks der var blevet fanget . Det sjove var bare at den havde været fejlkroget så det havde taget en evighed at få den ind. Puha det må have taget tid.

Beretning fra Team SEP:
Sikke en dag. Ud af havnen kl 0500 i blik stille og hjem kl 18 i samme blik still stille – DET er sjældent!
Fantastisk dag med alt hvad Møn kan byde på. Der var en 10 og 11 Kg til mig samt flere fine oplevelser.
Synd ikke alle har mulighed for at tage ud sådan en dag.

// SEP

Beretning fra Team Odin:
Årets første tur til Møn med super fiskeri på 40 meteren. Formiddagen gik lidt sløvt for mig, selv om mange andre fangede fisk, men det lykkes mig at sejle uden om dem. Der var nu ellers godt med fisk på loddet.

Efter frokost begyndte der at ske noget, fik godt med fisk med 3 over 10kg, med 13kg og 14,8kg som de største. Fik fisk på både downrigger i 12meter og 15meter samt planerboards, og det var samme type blink Danish Lures ”Jønson” kobber grøn m. sorte prikker der fangede alle. Sluttede af med trippel hug med 2 på 6-7kg og en på 13kg. En god start på lakse sæsoner 2015.