Dagbog Team Anja, Mette, Dino, Odin, Chrisma, Blue Bird, Gnavpot og No Name Påsken 2013

Beretning fra Chrisma:
Hej tilbragte påsken på møn søndag, mandag og tirsdag.

Søndagen deltog jeg i klintecup, Brian blå fugl sejlede med mig, da Lars basse
var blevet syg lørdag aften. Vi fangede en 11,2 kg der desværre ikke var nok til at løbe af med sejren. Fisken nappede en flot kobber farvet malet blink fra Danish lures, top kvali.

Mandag fiskede jeg alene i båden og fangede en 12'er og en 10,7kg som de største. Fuldstændig smadret i havnen besluttede jeg ikke at fiske tirsdag, men så ringede Nikolaj team Drævg og lokkede, er jo nem at lokke når vi snakker fiskeri og med det gude vejr der var lovet var det jo tåbeligt at blive i havn.

Tirsdag fangede vi største fisk på 7,5kg Nikolaj fangede en ca. 5 kg i buen og fightede så sveden løb af ham, vi troede ellers han var ved af gentage hans pr. stunt nr. fra sidste år på 18kg :)

Flemming Bolø ombord på Team Coulstrup med laks på 15,5 kg

Billedet viser Flemming Bolø med laks på 15,5 kg fra i tirsdags. Fantastisk flot fisk.

Beretning fra Anja:
Anja på Møn d. 1. april
Høj solskin hele dagen. Lidt uroligt vand først på dagen senere helt roligt. Det blev til 3 laks på 700 gram, 7 og 11 kg.
Den på 11 kg. lavede ikke det store udløb. Til gengæld var den fri af vandet 4-5 gange inde ved båden.
De 2 største blev taget på samme Diamond King på sideplaner og med snap on diver.

Med venlig hilsen

JAN

Beretning fra Dino:
En lille historie fra søndags fiskeri på møn.
I søndags knak min ene stangholder af på min downrigger så min stang forsvandt i dybet og væk var den , sikke noget pis og lort tænke jeg men det kunne jeg jo ikke gøre så meget ved . så vi fiskede videre så gik der ca en times tid så begyndte linen af køre af på en af de andre stænger jeg havde på downriggen så ind med den , synes ikke rigtig der var liv i enden af den lort tænke jeg så har jeg fanget et plastik pose igen da jeg dagen før også have fanget sådan .men jeg fik rullet noget line og da kunne jeg se det var min stang som faldt i vandet der kom med ind,mit blink på en af de andre stænger havde heldigvis fanget line på den der faldt i så jeg fik min gast til og gribe fat i den og vi fik den ombord og han begyndte og rulle ind på den stang som var faldet i vandet ,men han synes den var lidt tung og få ind så da han havde fået en god del line på hjulet kunne vi se der var fisk på den. så vi fik landet en fin 4 kg laks

PS. Det er ikke en Aprilsnar ;-)

Beretning fra Mette:
Har holdt påske i klintholm hvor jeg deltog i JSK klubtur. Det var ok vejr et par af dagene og der var også fint med fisk
Vinder blev TEAM BIG FISH med en laks på 13,5 kg. Min den største var på 10,4kg

Freddi

Beretning fra No Name:
Mandag og Tirsdag på Møn. Flot vejr. Ok med fisk selvom jeg syntes de til tider drillede lidt. Især størrelserne hang lidt for os men alt ialt nogle gode dage på Møn. Og fremover vil vi gerne have den påske lagt sidst i April så vi kan få noget mere stabilt fiskevejr i alle de gode helligdage. Se også rapport fra om Lørdagen her..

Beretning fra Odin:
Et par svære dage på Møn for Odin. Søndag kom jeg sent ud og var først i gang omkring kl. 13 og tidligt ind kl. 16.30… men fik dog 2 laks på 7kg. Der var ikke så mage fødefisk at se der hvor jeg sejlede. Mandag var jeg tidligt ude, men der skete ikke så meget før efter frokost for mig. Fik 4 små laks på 2-3kg inden jeg sejlede ind kl. 16. Vejret var perfekt sidst på dagen, men jeg havde en aftale om at skulle være hjemme tidligt, så jeg var desværre nød til at sejle ind selv om der var ved at komme gang i fiskeriet. Tilslutter mig Kenneths ønske, bedre og mere stabilt vejr i påske til næste år……

Mvh Michael

Beretning fra Blue Bird:
Endnu ikke modtaget noget.